جذب و استخدام

معرفی بهترین و معتبرترین سایت های کاریابی خارجی

اگر می‌خواهید زندگی و کار در یک کشور دیگر را تجربه کنید، اگر عزم‌تان را جزم کرده‌اید که مهاجرت کنید و شرایط زندگی‌تان را بهبود بدهید، حتماً می‌دانید که یکی از پرطرفدارترین مسیرهای مهاجرت، مهاجرت شغلی است. برای مهاجرت شغلی در گام اول باید کوله‌باری از اطلاعات به دست بیاورید؛ اطلاعاتی که سایت های کاریابی خارجی معتبر می‌توانند در اختیارتان بگذارند.

مثلاً باید بدانید حرفه‌ی شما در کدام کشور خریدار دارد؟ وضعیت کار در این کشور به چه صورت است؟ متوسط درآمد و متوسط مالیات چقدر است؟ اقامت در این کشور چه شرایطی دارد؟ بین کشورهایی که برای شما کار دارند، کدام گزینه مطلوب‌تر است؟ پیدا کردن پاسخ‌های این سوال‌ها باعث می‌شود بهترین تصمیم را بگیرید و بی‌گدار به آب نزنید. ممکن است بپرسید کدام سایت های کاریابی می‌توانند راهنمای بهتری باشند؟ این مقاله به دنبال پاسخ دادن به همین سوال است.

سایت های کاریابی خارجی چطور می‌توانند کمکمان کنند؟

سایت های کاریابی خارجی موقعیت‌ها و فرصت‌های شغلی را دسته‌بندی کرده‌اند. در این سایت می‌توانید ببینید کشورهای مختلف در زمینه‌ي کاری شما در چه وضعیتی هستند، میزان حقوق و درآمد کلی‌تان در این کشور چقدر خواهد بود، وضعیت اقامت چطور است و چه مهارت‌هایی باید داشته باشید.

انتخاب سایت هم اهمیت زیادی دارد؛ کمک گرفتن از یک سایت معتبر باعث می‌شود در دام کلاهبرداری نیفتید، بهترین انتخاب را داشته باشید و هوشمندانه‌تر مهاجرت کنید. بسیاری از سایت‌های معتبر مستقیم با کارفرماها در ارتباط هستند و تصویری واقعی به شما ارائه می‌کنند.

بهترین سایت و اپلیکیشن کاریابی کدام است؟

به محض جست‌وجو می‌بینید که ده‌ها و صدها سایت کاریابی برای کمک به شما اعلام آمادگی می‌کنند، اما کدام انتخاب بهتری است؟ بهترین سایت های کاریابی خارجی آن‌هایی هستند که امکان جست‌وجوی سریع را فراهم می‌کنند، اطلاعات به‌روز و موثقی دارند، معتبرند و به شما کمک می‌کنند بر اساس جزئیات جست‌وجو کنید.

سایت های کاریابی آنلاین در شرکت های خارجی

بهترین لیست سایت‌های کاریابی خارجی به صورت زیر است:

1. Indeed

سایت کاریابی INDEED در بین سایت ‌های کاریابی کانادا و سرتاسر جهان، از مشهورترین و معتبرترین چهره‌هاست. تقریباً تمام شرکت‌ها و موسسه‌های معتبر دنیا آگهی‌هایشان را به این سایت می‌سپارند؛ در ضمن این سایت بابت راهنمایی کاریابی و استخدام از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و رایگان است. از دیگر مزایا و کمالات سایت کاریابی INDEED صحبت در مورد جزئیات شغل‌ها و راهنمایی تمام‌وکمال شما است.

2. Monster

سایت مانستر از دیگر سایت های کاریابی آنلاین است که به‌عنوان پلی بین شرکت‌ها و استعدادهای دنیا تاسیس شد. این سایت استخدام هم شما را به‌طور رایگان به موسسه یا شرکت‌های مختلف پیوند می‌دهد. در ضمن می‌توانید در این سایت برای خودتان حساب کاربری بسازید و از جدیدترین پیشنهادهای شغلی در سرتاسر دنیا باخبر شوید.

3. Careerbuilder

از دیگر سایت‌ها برای کاریابی در شرکت های خارجی سایت careerbuilder است. این سایت یک لیست به‌روز و حرفه‌ای از شغل‌ها تهیه می‌کند؛ لیستی که آن را به‌صورت مستقیم از کارفرمایان و اطلاعات روزنامه‌های محلی دریافت کرده است. پس می‌توانید رزومه‌تان را در این سایت آپلود کنید و منتظر بهترین فرصت‌ها باشید.

4. GLASSDOOR

یکی دیگر از سایت های کاریابی در کانادا و اروپا، سایت GLASSDOOR است. کافی است تخصص و مهارت‌هایتان را در اختیار این سایت قرار بدهید تا موقعیت‌های شغلی مرتبط، وظایف شغلی و میزان حقوق را برایتان استخراج کند؛ بعد می‌توانید از بین فرصت‌های مختلف حق انتخاب داشته باشید. در ضمن اپلیکیشن GLASSDOOR ساده‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن کاریابی خارجی است که تمام جزئیات موقعیت‌های شغلی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این سایت به‌صورت مداوم به‌روز می‌شود تا هیچ موقعیتی از چشمتان پنهان نماند.

5. The Ladders

سایت کاریابی The Ladders با نام «خانه‌ي مشاغل ۱۰۰ هزار دلاری» هم شناخته می‌شود. این سایت روی مشاغلی با درآمد بالای ۱۰۰ هزار دلار در سال تمرکز دارد. فرقی ندارد مهارت‌هایتان در کدام بخش خلاصه می‌شوند، منابع انسانی، مهندسی، بازاریابی یا… در هر حال می‌توانید لیستی از مشاغل مطلوبتان را در این سایت پیدا کنید و برای مهاجرت گام بردارید.

6. Dice

سایت کاریابی Dice سایتی برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ي فناوری است. در این سایت می‌توانید تمام موقعیت‌های شغلی فناوری را به همراه جزئیات دریافت کنید و تصمیم بگیرید.

7. kariyer.net

این سایت یکی از سایت‌ های کاریابی ترکیه است؛ اگر مقصد مهاجرت شما کشور ترکیه است، می‌توانید از این سایت راهنمایی‌های خوبی دریافت کنید. این سایت همچنین برای نوشتن سی‌وی در کنار شماست و جزئیات شغل‌های موردنظر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

8. arbeitsagentur.de

سایت بورس کار یکی از سایت های کاریابی آلمان است. اگر قصد دارید راهی آلمان شوید، می‌توانید روی کمک این سایت حساب باز کنید. نکته‌ي مثبت این سایت این است که اطلاعات به سه زبان آلمانی، عربی و انگلیسی در اختیارتان قرار می‌گیرند. در ضمن با ورود به سایت می‌توانید ثبت نام کنید و در جریان جدیدترین فرصت‌های شغلی قرار بگیرید.

9. gulftalent.com

سایت گلف تلنت یکی دیگر از سایت های کاریابی خارجی است که تنها در کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت دارد. اگر می‌خواهید شانستان را در این کشور محک بزنید و مهاجرت شغلی داشته باشید، گلف تلنت از بهترین سایت های کاریابی خلیج فارس است.

10. Google for Jobs

سایت Google for Jobs همان‌طور که از اسمش معلوم است، یکی از بستگان گوگل است. این سایت شما را به لیستی از شغل‌های مدنظرتان در سرتاسر جهان وصل می‌کند تا موقعیت را ارزیابی کنید. می‌توانید جست‌وجوهایتان را به عنوان‌های شغلی مدنظر، مکان و موسسه یا شرکت خاصی محدود کنید تا به‌سرعت به اطلاعات موردنیازتان دست پیدا کنید.

سایت های کاریابی خارجی راهنماهای تمام و کمال مهاجرت

مهاجرت تصمیم ساده‌ای نیست و زندگی شما را به‌کلی تغییر می‌دهد، بنابراین باید تمام دقت و حواستان را به کار بگیرید تا هوشمندانه جلو بروید. سایت های کاریابی خارجی به شما کمک می‌کنند قبل از هر اقدامی وضعیت را به‌صورت کلی ارزیابی کنید، حساب و کتاب کنید و با برنامه‌ریزی جلو بروید. داشتن اطلاعات کافی قبل از مهاجرت نه‌تنها ریسک شکست و تصمیم‌های اشتباه را کاهش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود در بهترین موقعیت‌ها قرار بگیرید و روزبه‌روز پیشرفت کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا